vineri, 28 martie 2014

Ce Dulce Chin!



Ce dulce chin e dimineața, trezindu-mă cu-n dor.

Ce dulce chin mă prinde în ploaie cu dor de-un soare,
în iarnă cu-n dor de-o toamnă, 
în sete cu-n dor de-o apă, 
în foamea de nimic.

Ce dulce chin se adună într-un zâmbet înecat de  buzele ce-l desenează, 
într-un suspin șoptit prin mii de zarve,
într-o mângâiere ascunsă de palme lipite pe obraz.

Ce dulce chin păstreaz-o tăcere cât toate vorbele din lume.

Ce dulce chin e dansul cu tălpile goale pe marginea bordurii.

Ce dulce chin e sărutul umed al neantului.

Ce dulce chin deșiră fumul de țigarcă, lenos, alene ca tavanul pe care-l atinge.

Ce dulce chin e noaptea, ațipindu-mă cu-n dor.


Cât dulce chin să mă îmbrățișeze? Nu se mai termină?



6 comentarii:

  1. Ce dulce chin...asteptarea unui gand pus pe hartie...dar merita!!! Ma ntreb mereu cum de poti spune atat de mult in atat de putine cuvinte!!!!. Bine ca te ai hotarat s o faci...lumea mea ar fi fost mai saraca...mare pacat ar fi fost.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dulce chin....amintirea....:)
    Mi-a fost dor de scrierile tale...profunde

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase trăiri...
    Citesc, recitesc, ce dulce chin în suflete nobile !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma taie-acum o amintire din copilarie: un desen animat - marca Walt Disney, din familia celebrelor personaje care nu mai fi-vor egalate ever again!!! - in care un cocos cu gat golas si doi fulgi in coada canta cu o voce profunda de bas intr-o atitudine a la Humphrey Bogart ,incat topeste tija microfonului si-o onduleaza ca pe o talie fina de balerina in fata unei poiate de gaini DEVASTATE... Macar acelea, intinse toate pe jos, erau fara cuvinte... Sunt comentarii care pica exact ca o rama kitsch pe o 'Coborarea de pe cruce' sau ca un comentariu al lui Liiceanu pe tema deliciului ungerii trupului personal cu lapte de corp la iesirea din baie...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...imi cer scuze si doamnelor...si cocosului... Daca au simtul umorului, isi vor aminti desigur desenul animat cu pricina...

    RăspundețiȘtergere
  6. ...si sper sa folosesti butonul ala cu hartie igienica dupa lectura...

    RăspundețiȘtergere